HRSM logo1


Csapatunk kis és közép vállalkozások, munkavállalók számára kínál segítséget.   A humán erőforrás gazdálkodás igazi multidiszciplináris szakma, több szakterület ismeretét igényli. Az adózási, társadalombiztosítási, munkajogi szabályok mellett jó ha ismerjük a munkavédelmi szabályokat is.

 

Amiben segítünk

Igyekszünk az oldalunkon gyakorlatias megközelítésben feldolgozni a HR-es napi munka során felmerülő kérdéseket.

Ezekből a cikkekből, tanulmányokból a munkavállalói és a munkaadói oldal egyaránt találhat érdekes információt.  Ezen túlmenően személyre szabott szolgáltatásainkkal igyekszünk segítséget nyújtani.

Munkáltatók részére, hogy átvállaljuk a humánerőforrás gazdálkodáshoz kapcsolódó adminisztratív feladatok terhét. Segítünk az pozíció kialakításában.   Kiszámoljuk a foglalkoztatáshoz kapcsolósó költségeket, elkészítjük a munkaköri leírást, felmérjük az esetleges munkavédelmi kockázatokat. Segítünk a toborzásban, kiválasztásban.  Elkészítjük az álláshirdetést, megszerkesztjük a cég igényeinek megfelelő jelentkezési lapot.

Igény szerint segítünk a kiválasztásban. Rangsoroljuk a pályázati anyagokat, elvégezzük az előszűrést. Ön csak a legjobb jelöltek pályázati anyagával találkozik. Kérésére lebonyolítjuk az állásinterjút (magyar, angol, szerb, vagy japán nyelven), amiről videót készítünk.

Segítünk a munkaviszony létesítésével kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátásában:

  • munkaszerződések előkészítése, aktualizálása
  • Ki-, beléptetés
  • Munkajogi adminisztráció
  • Bérezési/Teljesítményértékelési (rendszer kialakítás, bevezetés és üzemeltetés)
  • Szabályzatok készítése

 A munkavállalók, az álláskeresők részére segítséget nyújtunk, hogy belássanak a kulisszák mögé.  Igyekszünk eloszlatni a HR-es munkát övező tévhiteket.  

Mi nem ígérünk minden helyzetben eredményes "tuti" módszereket.  Csupán támpontokat adunk, amik segítenek A HR-es munka reális megítélésében.   Ezen túl segítünk konkrét problémákra megoldást találni, felkészülni konkrét helyzetekre.  Minden kérdésre Igyekszünk kreatív megoldást találni.  

 Hogyan tudunk segíteni?

Kisebb, 5-50 fős cégek számára túlzásnak tűnhet egy főállású, vagy akár egy részmunkaidős HR szakember alkalmazása, de a feladatok szakszerű ellátására természetesen nekik is szükségük van. Különös kihívást jelent a cég vezetésének amikor a vállalkozás léptéket vált és nem csupán a munka mennyisége, de jellege is megváltozik. Nagyobb létszám menedzselése gondosabb tervezés igényel. Az egységes működés érdekében ki kell alakítani értékelési rendszert. Mit ajánlunk mi? Akkor is számíthat ránk, ha csupán egy projekthez, vagy vállalkozása HR-es kollégájának helyettesítésére keres szakembert.(hosszabb szabadság, betegség stb.).Segítséget nyújtunk HR szakember helyettesítésre is. Törekedtünk rá, hogy működésünket minél kisebb költséggel szervezzük meg és árainkat is ennek megfelelően alakítsuk ki. Nem főállású alkalmazottakat foglalkoztatunk így nálunk nincs üresjárat, amit az ügyfeleinkkel fizettetnénk meg. Mivel partnereink csak akkor kapnak megbízást, amikor munkájukra valóban igény van megengedhetjük magunknak, hogy nagy tapasztalattal rendelkező szakemberekkel dolgozzunk. 

 Az iroda

Irodánk Budapest központi helyén, a Blaha Lujza tértől néhány percre található, tömegközlekedési eszközökkel is jól megközelíthető. Ügyfelünk kérésére Budapest területén házhoz megyünk. Ezért kiszállási díjat nem számítunk fel.

 

Ha kérdésed van, vagy javasolnál valamit, akkor írj nekünk!